Niestety nie polecam!! Sprzedawczynie nie znają asortymentu. Pytając o modele że strony internetowej nie wiedzą czy mają czy nie dany produkt. Od razu wciskają rzeczy oczywiście nie z promocji. Nie potrafią doradzić klientów. Nie wrócę już tam!!!
Narzeczona poszła z reklamacją pierścionka, na którym pojawił się odprysk i co dostała? Wszystkie informacje, włącznie z ceną pierścionka 🙂 Mega nieprofesjonalne podejście, aż ręce opadają. Nie polecam tego salonu i podejścia jego pracowników do klientów. Pomijając fakt, że próbowali powiedzieć, że nie ma czegoś, co widać gołym okiem. Żenada.
Bardzo nie miła obsługa. Panie ekspedientki nie mają możliwości sprawdzenia czy ktoś płacił zaliczkę, chociaż przy składaniu zamówienia wypełnia się cały formularz oraz dostaje się potwierdzenie SMS. Po prostu zostałem ,, zlany w tym sklepie, a sieciówka z biżuterią powinna się chyba wyróżniać w kwestii uprzejmej obsługi, a nie traktować klientów jak najgorszy sort. Z resztą opinie tego salonu wszystko wyjaśniają….
Polecam zadbać o jakość obsługi w salonach W.KRUK. Pani z obsługi podczas sprzedaży powinna przekazać informację, że do 2 tygodni od zakupu istnieje możliwość wymiany pierścionka na inny rozmiar, a do miesiąca można go bezpłatnie zmniejszyć. Niestety narzeczony podczas zakupu pierścionka 22 stycznia nie został o tym poinformowany. Oświadczył się 8 lutego i tego samego dnia poszliśmy z pierścionkiem do salonu zapytać o możliwość zmniejszenia, ponieważ pierścionek był za duży. Poinformowano nas, że do miesiąca można zmniejszyć bezpłatnie (po raz kolejny nikt nie wspomniał o możliwości wymiany, nie mieliśmy paragonu przy sobie więc Panie z obsługi nie wiedziały z kiedy jest zakup, nie mogły więc zakładać, że minęły 2 tygodnie) i tylko dzięki temu zmieściliśmy się w wymaganym miesiącu. Dziś poszliśmy do salonu oddać pierścionek do zmniejszenia i do tego wszystkiego okazało się, że możliwe jest że pierścionka nie będzie dało się zmniejszyć bo ma dużo kamieni, o czym też nikt wcześniej nie informował pomimo że, jak już wspomniałam, Panie sprzedające widziały pierścionek podczas naszego pytania o możliwość zmniejszenia tydzień temu. Jestem zszokowana jakością obsługi.
Personel to jakaś pomyłka. Obgadywanie i pisanie karteczek po bokach do drugiej kolezaneczki na temat klienta to u nich chyba codzienność . Nie myślcie sobie szanowne ekspedientki że tego nie widać. Szanujcie ludzi i zajmijcie się praca a nie obrabianiem tyłkow. Aż odechciewa się tam kupować
Informacje ogólne
Firma W.KRUK to znany salon jubilerski, który oferuje szeroki asortyment biżuterii, w tym pierścionki, naszyjniki, bransoletki i zegarki. Znajduje się przy Alei Majora Wacława Kopisto 1, 35-315 Rzeszów, Polska. Klienci chwalą obsługę oraz wybór produktów, a także atrakcyjne godziny otwarcia, które umożliwiają zakupy także w późnych godzinach wieczornych.
Podsumowanie opinii
Opinie klientów o salonie W.KRUK są zróżnicowane. Niektórzy skarżą się na nieprofesjonalne podejście personelu oraz brak informacji podczas zakupu, podczas gdy inni chwalą asortyment i obsługę. Większość klientów zwraca uwagę na różnice w podejściu sprzedawców oraz jakość obsługi, co może stanowić pole do poprawy dla firmy.
Lokalizacja
Salon jubilerski W.KRUK znajduje się w prestiżowej lokalizacji przy Alei Majora Wacława Kopisto 1, w sercu Rzeszowa. W pobliżu znajdują się liczne restauracje, sklepy oraz punkty usługowe, co stwarza dogodne warunki dla klientów szukających biżuterii oraz możliwość połączenia zakupów z innymi atrakcjami.
Kontakt
Aby skontaktować się z firmą W.KRUK, można skorzystać z numeru telefonu: 885 552 227. Dodatkowe informacje oraz aktualny wybór biżuterii można znaleźć na stronie internetowej: https://wkruk.pl/salon-rzeszalw-2. Zapraszamy również do osobistych odwiedzin salonu przy Alei Majora Wacława Kopisto 1 w Rzeszowie.