Stanowczo odradzam zakup biżuterii w tym salonie, bardzo niemiła obsługa, niekompetentna, Pani z-ca kierownika oszukująca klienta, zbywa klientów mówiąc, że oddzwoni z informacją o decyzji, niestety nie oddzwoniła. Na prośbie o wymianę towaru na mniejszy rozmiar zostało nam wmawianie, iż towar był noszony mniemam, że salon sprzedaje używaną biżuterię! straszono nas kamerami w sklepie żenująca obsługa! Posiadam karty podarunkowe, nigdy ich tam nie zrealizuje, zarówno ja jaki i moi znajomi i znajomi mojej córki bo znają całą sytuację. Bardzo żałujemy, że przed zakupami nie przeczytaliśmy opinii o tym salonie. Szkoda czasu i nerwów, Stanowczo nie polecamy!
Miła, profesjonalna obsługa. Szeroki asortyment dostępny na miejscu. Panie znają się na rzeczy i potrafią doradzić mniej zdecydowanemu klientowi. Prezent bardzo się spodobał. Polecam wszystkim, a sam na pewno jeszcze tu wrócę.
Przemiła Pani, zawsze chętnie pomoże i doradzi , możliwość przymiarki biźuterii, duży wybór – polecam
Pod rozwagę tym, którzy zamierzają kupić w tym sklepie. Otóż to sklep partnerski a nie firmowy, co powoduje, że pani w sklepie uznaniowo traktuje klientów clubu pandora. To ona uznaje czy jakiś rabat obowiązujący nowych klientów zostanie naliczony czy nie. Kiedy podaje się informacje, że jest się członkiem klubu pandory i należy się 10 % zniżki to pani twierdzi że już zapłaciłem i po sprawie. A wcześniej pytałem czy jest zniżka dla członków klubu. Tak więc po co ten klub? Szkoda czasu na rozmowy, że to obsługa i firma jest dla klienta a nie odwrotnie. Wprawdzie te 10 % to w sumie detal. A do tego jak się zadzwoniłem na infolinię Pandory to pan w słuchawce twierdził że to infolinia sklepu internetowego i nic mu do partnerów tej firmy w terenie. Strasznie słabo to wygląda. Nawet nie chcę myśleć jak wyglada realizacja reklamacji. bardzo dobrze że zrezygnowałem z kupna kolejnych niewątpliwie ładnych rzeczy na kilka tysięcy złotych dla kobiet w rodzinie. Tak więc daję jedną gwiazdkę bo mniej nie można i poddaję pod rozwagę innym chętnym skorzystania z tego sklepu i z usług tych pań w sklepie. Króciutko odniosę się do odpowiedzi ze sklepu ponizej. O tym, że mam zarejestrowane konto pandora club poinformowałem wcześniej zanim zapłaciłem za bransoletkę. Uzyskałem odpowiedz że nic mi się z tego tytułu nie należy. Dopiero jak zacząłem dopytywać po mojej rozmowie telefonicznej, uzyskałem odpowiedz od pani sprzedającej, że mogłem tak mówić wcześniej przed zapłaceniem. Dodam, że zależało mi na tym przedmiocie i wcześniej zadzwoniłem do sklepu z prośba o odłożenie przedmiotu bo zaraz po to przyjadę z innego miasta, to poinformowano mnie, że nie ma takiej możliwości, że kto pierwszy ten lepszy – zasada panująca w tym sklepie. Nadmienię, że conajmniej dziwna polityka sklepu, zważywszy na to, że przedstawiłem się i mój numer telefonu wyświetlił się odbiorcy. Prosiłem o odłożenie ponieważ to był jedyny egzemplarz w sklepie. Mamy święta i potrzebowałem kupić to na święta na prezent. Zakładałem tez ze kupię inne rzeczy jak już do sklepu przyjadę. Ale kto pierwszy ten lepszy. Zatem, nie skorzystam z tej zasady w przyszłości i osobiście będę omijał ten sklep z daleka. Tym bardziej, że jest wiele sklepów z biżuteria, w których uprzejmi sprzedawcy nie stosują tej zasady i w sytuacjach wyjątkowych współpracują z klientem. Jeżeli ktoś czytający ta opinie ma plan kupna w tym sklepie, to pamiętajcie: kto pierwszy ten lepszy. Biegnijcie zatem czym prędzej do sklepu, bo inni was ubiegną.
Reklamacja charmsa- reklamacja uznana- ale z powodu braku na stanie charmsów bez wad chciałam otrzymać zwrot gotówki i zakupić to samo bez wad poza tym sklepem. Nie dano mi takiej możliwości a jedynie wymianę na innego charmsa. Tylko, że ja nie chcę innego a taki sam- beż wad. Odwołanie od decyzji. Zobaczymy jaki będzie kolejny krok.